We staan op de weekmarkt
Van "Praat en denk mee over toerisme en recreatie"
Ga naar het project
Heb je jezelf ooit afgevraagd hoe ontspanning en recreatie er in de toekomst in Ermelo uit kan zien? Hoe kunnen we ervoor zorgen dat het prettig verblijven en recreëren blijft voor zowel inwoners als gasten? We zijn op zoek naar jouw ideeën om hierop antwoord te vinden. Je inbreng is waardevol, want het zal ons helpen bij het opstellen van een toekomstvisie voor toerisme en recreatie. We willen weten welke onderwerpen, ambities, doelen, en dromen zéker een plek moeten krijgen in de visie toerisme en recreatie
Op dinsdagochtend 28 november staan we op de markt van 08:00-11:00 om je input op te halen.
