We staan op de weekmarkt
Van "Praat en denk mee over toerisme en recreatie"
Ga naar het project
Stem op het belangrijkste idee voor een recreatief Ermelo!
We zijn aardig op weg met onze nieuwe visie op toerisme en recreatie. Dit doen we samen met jou, als inwoner, omdat jij ook recreëert en vrije tijd doorbrengt in Ermelo. Op dinsdagochtend 26 maart staan wij op de weekmarkt op het Raadshuisplein., We leggen je een paar projectideeën voor met betrekking tot de recreatiemogelijkheden van inwoners. Stem op wat jij het belangrijkste vindt. De antwoorden vormen de basis voor het uitvoeringsprogramma.
